one-life-to-waste

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av varför inte - 19 mars 2014 14:44

Jag måste ärligt få fråga att hur JÄVLA svårt kan det vara att hitta ett stort passegerarplan? Det är ingen nål i en höstack vi pratar om utan ett stort metallföremål med hundratals människor ombord. Trodde att med dagens teknik att det skulle vara lätt som plätt att hitta en sådan sak som ett kommersiellt flygplan även om ”någon stängt av signalen”. Börjar fundera på om allt inte är en dålig variant av serien Lost. Hoppas bara vi slipper höra det här tjatet i flera år. Någon måste väl ändå kunna räkna ut vart det flög och när. Man kanske ska ta ett snack med Courtney Love, hon verkar ju veta något?? Förmodligen mer än människorna som just nu letar efter sin nål i en höstack eller ska jag säga ett STORT JÄVLA FLYGPLAN!!!!!  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards