one-life-to-waste

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av varför inte - 14 oktober 2013 14:33

Har nu läst Femtio nyanser böckerna. Blev klar med bok nr 3 igår och fick en känsla av saknad och lätt depression. Kände mig ledsen och uppgiven över att jag läst klart. Eftersom jag ofta läser väldigt fort och förmodligen missar en del viktig och intressant information i böcker så bestämde jag mig för att läsa om bok nr 1. Känslorna beskrivna ovan försvann och har bytt ut till förvänta och otålighet över att få fortsätta läsa. Det spelade tydligen ingen roll att jag precis läst böckerna utan vill verkligen läsa dom igen.

Kanske har jag missat en massa första gången och kanske upptäcker jag några nya sidor av boken och om förhållandet mellan huvudrollsfigurerna.

Kanske jag slipper alla negativa känslor? Så vad spelar det för roll att man redan läst böckerna en gång. Man kan väl läsa en bok fler gånger????

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards