one-life-to-waste

Alla inlägg den 18 december 2012

Av varför inte - 18 december 2012 11:26

Hur skulle du känna dig om du hela tiden fick frågan: Vad tänker du på?

Den frågan får jag nästan varje gång jag pratar på msn. Personen i fråga vill hela tiden veta vad jag tänker på och för det mesta (eller rättare sagt hela tiden) tänker jag inte på något speciellt. Har en känsla av att han vill veta något men vågar liksom inte riktigt fråga rent ut så därför går han runt som katten runt gröten.


Första gången han fråga så svarade jag väl något om vad jag kände men nu så kommer hornen fram varje gång han klämmer ur sig den frågan. Kan nog inte svara honom vad jag verkligen tänker på vissa gånger för det är inte alltid så snällt och om honom då.....


Vad tänker du på? Vilken idiotisk fråga att fråga. För det mesta när jag sitter framför datorn på kvällarna är hjärnan rätt tom då jag "tankar" ur den med att just sitta framför datorn och inte göra någonting.

Har nu undvikigt personen i fråga en kväll för jag orkar helt enkelt inte med honom. Han är en människa som gillar känslor och vill gärna prata om känslor och vill gärna ta på en osv. Tvärtemot mig..... Gillar inte att prata om mina känslor då dem är mina och privata. Gillar inte kramas och ha mig med folk och trivs inte med att sitta nära någon. Har min space och där kommer ingen in och definitivt inte touchy feely-killen (jag och mina smeknamn på människor).

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
 Mina djupa och intensiva ögon
 Min lagom stora näsa
 Mitt"inte alltid på min sida" hår
 Min rumpa
 Mina snygga, långa ben
 Att jag är en sådan underbar person
 Mitt vackra leende
 Allt så klart!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards